Amen okej då

Ja jag har varit otroligt inaktiv här på bloggen. För att vara helt ärlig så är jag mer aktiv på min engelska Journal på Deviantart. (kanske för att den helt enkelt nås till fler människor)
Hur som helst
Gott nytt år. God Jul. Och så vidare.
Gick på nyårslägret Livskraft, om ni inte har insett det ännu så är alla "läger" oftast förknippade med kyrkan. Så ja, jag spenderade nyår i kyrkan. Jag bad till Gud, sjöng gospel, läste bibeln. Allt det där som ni kanske tycker är lite konstigt att folk faktiskt gör.
Under lägret fick jag lära mig att det är en så stor skillnad mellan Religion och Tro. Mer orkar jag inte skriva om det, men jag har börjat läsa bibeln ordentligt nu. Rätt maffig bok.

Förutom det, så har jag ännu en gång massor med saker att göra. Och som alltid, har jag skitigt totalt i det.
Laddade upp två videos idag på youtube, spelade in när jag målade. tror jag länkar till den istället för att skriva en massa saker.
2011-01-02 @ 19:53:53 Livet! Permalink


Kommentarer
Postat av: Calle

Kul å se hur du målar Mirre! :D Jävligt bra och informativa videos - sjukt fet beat också :)

2011-01-03 @ 10:26:14
URL: http://lagerkrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0