Copypasta på en kanske för fantastisk dröm

hade världens dröm inatt

jag hittade en gyllene revolver, inuti den fanns det förutom ammunition en gigantisk världskarta

och när jag sen tittade ut igenom fönstret såg jag shitloads med regnbågar

som sen visade sig vara rökmoln orsakade av flygplan, och rökregnbågarna blev eventuellt till långa färgband varav det satt en lyckta i varsin ändå av varje färgband

folk blev som besatta av lyktorna, slogs och bråkades om dessa.

Jag kollade på kartan som jag hittade i den Gyllen revolvern, på kartan fanns det  i ena kanten en stad med texten "Illa" över sig.

Om jag hade sovit lite längre hade jag kanske fått vara med om värsta steampunk-äventyret... :(

Kommentarer
Postat av: Rania

aawh stackare, tänkt på drömmen innan du ska sova inatt så kanske den fortsätter! :D

2010-09-29 @ 13:46:23
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0