Uppcon - Onsdagen

idag är det två dagar kvar tills Uppcon öppnar portarna för furries, kavajuchans, emos, jrockare, svettiga nördar och andra varelser. Jag själv jobbar som personal på Uppcon, jobbar i RTF (random task force).
Det är nu onsdag och Hyrtält har börjat rigga upp tälten på torget. Det är najs när andra kan göra jobbet åt en. För om vi själva skulle behöva rigga dem dära gigantiska tälten så skulle vi alla dö.

Dåligt nog så har jag en viktig föreläsning i skolan klockan 15.15 som jag inte vill missa. Men jag drar tillbaka till uppsala direkt efter det. fast då komemr jag nog hem kring sjutiden. Rätt sent. Men vill inte missa något. Är otroligt taggad och peppad.

Kommentarer
Postat av: Rania

Ja, trots visst förakt för furries, naruto-cosplayare och småbarn så är även här peppen på topp och kameraväskan laddad! :D



Ska bli fett roligt att träffas och vara massa med dig också! :3

2010-04-08 @ 08:33:50
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0