Amen tjaa

Det här är egentligen inte någon ny blogg - jag upptäckte faktiskt att jag redan hade ett konto på blogg.se för längesedan. Vilket var väl bra för då kunde jag ju bara ta bort den gamla bloggen och skapa en ny (alltså en bättre titel). Tyckte att "LittleGirls" var lite mer lättstavat än "Foervraengd".

Vad ska jag skriva i den hära skitbloggen? Vet inte riktigt, men jag vet vad jag vill skriva om; saker som helt enkelt bara stör mig.

I den här bloggen lär jag för det mesta skriva mestadels dissar mot folk och händelser som förtjänar en dubbel "facepalm.jpg". Och ni vet nog redan vilka diverse områden jag kommer skriva om (*host*bilddagbokenemocorenekochansetc*host*)

Jag ber er dock att inte ta illa upp ifall ni känner er träffade när jag skriver om hur jävla fult det är med att ha 20 st hårspännen och en napp i munnen (amen seriöst vill ni decoratjejer gå i blöjor också?). Se denna blogg som vilken annan klagoblogg som helst.

När jag inte orkar klaga på saker så lär jag väl skriva om annat, typ om min fantastiska bögdator som jag alldeless nyss fått, jag har nämligen inte haft en egen dator under hela mitt liv och sitter nu framför en splitterny macbook pro.

Spenderat dagen med att föra över filer från våran gamla vista till bögdatorn. Mest bilder och musikfiler. Totalt har jag fört över cirka 15 gigabyte med teckningar och foton samt 10 gig med musik - jag har dock inte fört över allting ännu.

Jag måste nog fundera ut lite fina katergorier som jag kan placera mina inlägg i. Och så måste jag fixa en okej blogglayout, kan ju alltid imitera den som jag har på min Journal på deviantart.

Okej nu när jag sitter här och skriver på min fantastiska bögdator så inser jag att det inte kommer fungera att hålla sig till ett ämne med en blogg. Jag får väl köra på random om vad jag känner för att skriva. Men jag ska iaf alltid ha något att dissa. Men mer om det nästa gång. Nu ska jag äta onyttigheter.

SUG OCH SVÄLJ TREVLIG HELG


Kommentarer
Postat av: Rania

suger ;D

2009-12-07 @ 20:59:56
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0