Layout fixad

Så, nu är layouten fixad och klar. Det har alltid varit min favoritmetod att ta en redan färdig mall och sen bara byta ut bakgrundsbild och färger. Vill nog hålla det stilrent, vill inte ha en massa flashiga mönster som ger läsarna epilepsi.
Min banner är fantastisk, det är faktiskt ett självporträtt på mig själv när jag hade en annan frisyr. Tagen ur en liten serie jag gjorde i början av terminen.

Nu när layouten är fixad så tänkte jag skapa lite fina kategorier för mina inlägg. Jag gissar på att alla mina inlägg inte alltid kommer vara dryga klagomål så kör jag efter dem saker jag är mest intresserad av att skriva:

Serier/comics - Jag är tyvärr ingen serienörd, av varken västerländska serier eller manga. Jag ska vara ärlig och säga rätt ut redan nu att jag läser mer manga än Marvel. Så när jag skriver om serier så kommer det troligen handla om mangaserier, men då och då lär det dyka upp något västerländskt som är relevant till mina intressen. Jag kommer också skriva lite om webcomics - vilket iofs säkert mest blir sågningar på hur dåliga folk är på att inte följa "line of interest".

Konvent/are - När vi ändå är inne på nörderier så borde den här kategorin inte uteslutas. Jag jobbar som personal (inte funkis) på UppCon och lär väl då och då skriva om hur det känns att ha jobbat på ett större konvent.
Vad som också kommer skrivas om i denna kategori är också allmänna tankar om konventare, jag har en liten hatkärlek för konventare, och dom lär ha en hatkärlek till mig med (eller?)

Drygt - Här kommer jag klaga på hur dumma folk är rent allmänt. Dvs allt som är drygt och störigt hamnar i denna kategori.

Fantastiskt - Säger sig självt, när jag finner något fantastiskt så dyker det upp i den här kategorin. För alla älskar det som är fantastiskt.

Allmänt - övrigt.

Så, nu ska jag fixa dessa kategorier innan jag kommer börja "BLÅWGAH" på allvar.

Kommentarer
Postat av: lol

Problemet är väl mest att du är så jävla tråkig...

2009-12-08 @ 21:36:58
Postat av: Ems

SV: Japp det ska jag göra! :D

Funderade på snakebites också... ^^'

2009-12-09 @ 15:44:39
URL: http://eothain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0